آیا کودک شما اغلب فقط مقادیر کمی شبر با سرشیشه های اونت مصرف می کند ، بیشتر از این امتناع می کند ، اما پس از آن می خواهد یک ساعت یا دو ساعت بعد دوباره تغذیه کند؟

 

بعضی از نوزادان یک الگوی تغذیه چرنده یا میان وعده ایجاد می کنند که در آن زمان فقط مقادیر کمی فرمول می نوشند و سپس می خواهند بارها و بارها تغذیه شوند ، احتمالاً هر ساعت یا دو. اگرچه این مسئله هیچ مشکلی برای کودک ایجاد نمی کند ، به شرط آنکه در طی 24 ساعت از آن فرمول کافی بنوشید ، اما والدین می توانند از خواسته های مداوم او برای تغذیه ، بسیار خسته کننده باشند.

 
چه کاری انجام دهیم

    سعی کنید کودک خود را به مصرف هر چه بیشتر شیر در طول 45 دقیقه تشویق کنید. اما سعی نکنید اگر نمی خواهید خوراک او را تهیه کنید. اگر نمی خواهد ادامه دهد زودتر متوقف شوید.
    اطمینان حاصل کنید که کودک خواب زیادی می یابد.
    از اجازه خوابیدن کودک در هنگام تغذیه خودداری کنید.
    از کودک خود حمایت کنید تا با ایجاد مقدار کمی آب ، سر شیشه اونت چهار قطره ، چرت زدن ، بازی با او یا پیاده روی او را بین مدت زمان تغذیه تمدید کند. با هدف تشویق او به حداقل 3 ساعت از زمان شروع خوراک قبلی خود منتظر بمانید ، اما تنها در صورت منطقی است که بدون ناراحتی از او این کار را انجام دهد. در صورت لزوم زمان بین خوردها را به تدریج افزایش دهید. هرچه کودک شما به گذراندن دوره های طولانی تر بین خوراک ها عادت می کند ، به تدریج در هر خوراک مقادیر بیشتری مصرف می کند.

 
10. غذای بیش از حد شبانه

آیا کودک بیشتر از شبانه روز تغذیه می کند؟

 
مزایای شیشه شیر اونت
مگر در مواردی که کودک شما زودرس به دنیا بیاید یا از نظر سن بسیار کمی باشد ، از نظر رشدی دیگر وی دیگر نیازی به تغذیه در طول شب فراتر از 6 ماهگی ندارد. اگر تغذیه شب در این سن ادامه داشته باشد ، به او آسیب نمی رساند اما می تواند در طول روز اثرات منفی بر روی اشتها و الگوهای تغذیه او داشته باشد.

 

کودک شما فقط در روز (24 ساعت) به تعداد معینی کالری نیاز دارد تا رشد و نیازهای انرژی او را تأمین کند. اگر پس از سن 6 ماهگی ، همچنان از کالری های شبانه به دریافت کالری بپردازد ، این باعث کاهش اشتهای او در طول روز می شود و دیگر نیازی به نوشیدن فرمول در طول خوراکهای روز نخواهد داشت. ممکن است متوجه شوید که او راضی است برای مدت طولانی بین فیدها (که معمولاً اتفاقی است که در شب رخ می دهد) باشد. او ممکن است برخی از بطری های روزانه خود را وقتی که به آنها پیشنهاد می شود ، بخاطر اینکه گرسنه نیست گره بخورد یا رد کند. یا ممکن است در طول روز چرای چرای آن را بگیرد.

 

تغذیه شبانه باعث صدمه ای به کودک شما نمی شود ، بنابراین اگر شما از ادامه تغذیه او در طول شب خوشحال هستید ، دلیلی برای تغییر چیزی وجود ندارد. با این حال ، این مهم است که شما انتظار نداشته باشید که در طول روز به اندازه شیر خود مصرف کند زیرا ممکن است در صورت تغذیه شب ، در غیر این صورت مصرف کرده باشد.

 

بسیاری از نوزادان به تنهایی از غذای شبانه خودداری می کنند ، اما سایرین همچنان در ماه ها و احتمالاً سالها از خواب بیدار می شوند و تقاضا می کنند که در طول شب پدر و مادر به غذای خوراکی احتیاج دارند. معمولاً دلیل ادامه تقاضا برای تغذیه نوزادان در خارج از سن 6 ماهگی ، به این دلیل است که آنها یاد گرفته اند که به عنوان روشی برای خوابیدن به تغذیه تکیه کنند یا اینکه چون ساعت داخلی بدنشان چرخانده شده است - جایی که کودک در طول روز اشتها کاهش یافته است. به دلیل ادامه تغذیه شبانه و در نتیجه غذاهای کوچک در طول روز کودک در طول شب گرسنه می شود. مشکلات ساعت بدن به راحتی می تواند تبدیل به یک الگوی چرخه ای شود که در دراز مدت ادامه خواهد یافت مگر اینکه والدین برای تغییر اوضاع قدم بردارند. نوزادان سالم و پر رونق که همچنان شبها بیشتر از 6 ماهگی به دنبال غذا هستند ، اغلب نیاز به راهنمایی و پشتیبانی والدین دارند تا شب ها از تغذیه خودداری کنند و ساعت بدن خود را به یک الگوی تغذیه روزانه شب تبدیل کنند.

 خرید اینترنتی سرشیشه نچرال اونت
چه کاری انجام دهیم

با هدف متوقف کردن غذاهای شبانه پس از سن 6 ماهگی. با این حال ، قبل از تلاش برای انجام این کار ، اهمیت آن برای رسیدگی به هر نوع تغذیه برای مشکلات خواب شما ممکن است کودک شما باشد. قبل از اینکه بتوانید با موفقیت او را برای متوقف کردن خوراک های شب تشویق کنید ، او باید یاد بگیرد که به روشی متفاوت بخوابد.

 
11. شروع جامدات در اوایل

آیا قبل از 4 ماهگی شروع به دادن مواد جامد کودک خود کرده اید؟

 

6 ماه سن توصیه شده برای شروع غذاهای جامد است. اگرچه تعداد کمی از نوزادان ممکن است قبل از این سن از مواد جامد بهره مند شوند ، اما به طور کلی توصیه نمی شود قبل از سن 4 ماهگی کودک را در غذاهای جامد شروع کنید. شروع اولیه مواد جامد می تواند باعث بروز مشکلات تغذیه در بطری شود زیرا غذاهای جامد ممکن است اشتهای کودک را برای شیر کاهش دهند (شیر مادر یا فرمول).

 
چه کاری انجام دهیم

    اگر کودک شما کمتر از 6 ماه سن دارد ، میزان مواد جامد پیشنهادی را متوقف کرده یا کاهش می دهید تا ببینید آیا این به بهبود اوضاع کمک می کند یا خیر.
    مقاله ما در مورد شروع جامدات را ببینید.

 
12. مواد جامد خورده قبل یا بین خوراک فرمول

آیا مواد جامد کودک را بین یا قبل از تغذیه بطری می دهید؟

 

اگر مواد جامد قبل از خوراک بطری ، یا مستقیم یا قبل از راه بین فیدها ، پیشنهاد شود ، وقتی زمان تحویل بطری کودک شما است ، ممکن است احساس کند از مواد جامد پر شود ، در این صورت احتمالاً او نمی خواهد شیر زیادی را از بطری خود بگیرد.